2014. július 19., szombat

Pink Panda rendelés

Múlthét pénteken érkezett meg a Pink Pandás rendelésem. Már kipróbáltam őket, teljesen megvagyok elégedve mindennel, a gyors szállítás pedig 5* :)
Eredetileg Sleek palettákat szerettem volna beszerezni, de nem volt készleten azokból amiket szerettem volna, így azokat majd legközelebb :D



Az első termék amit megrendeltem és nagyon örültem neki, hogy akciós áron juthattam hozzá a Makeup Revolution 100 színű szemhéjpúder palettája  :) 4690ft helyett 3741ft volt.


A következő termék, amit megrendeltem szintén a Makeup Revolution-nek volt a szemöldök palettája ami 1290ft volt.


A 3. paletta amit rendeltem az UMA Cosmetics szemhéjfesték palettája  NUDE árnyalatban a paletta akciós volt. 1490ft helyett volt 1290ft. 

A rendelésem végén pedig egy kupon kóddal kaptam egy ajándékot, mégpedig a Makeup Revolution Amazing Curl vízálló göndörítő szempillaspirált. (Black)

http://www.pinkpanda.hu/termek/makeup-revolution-amazing-curl-vizallo-gondorito-szempillaspiral-black


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése